به فروشگاه اینترنتی چرم نگار خوش آمدید .

چطور پاشنه ی کفش پاشنه بلند را کوتاه کنم؟

امروزه کفش پاشنه‌بلند را میتوان در کمد لباس هر دختر و یا خانمی پیدا‌ کرد.کفش پاشنه‌بلند به دلیل جذابیت خاص خود توانسته است سهم زیادی از بازار کفش زنانه را به خود اختصاص دهد.اما در کنار جذابیتی که کفش پاشنه بلند دارد،به دلیل ساختاری که داراست می‌تواند در طولانی مدت بر روی ستون فقرات و استخوان ها‌ تاثیر مخرب گذاشته و باعث آسیب های جبران‌ناپذیر در کهن‌سالی شود.به همین دلیل بسیاری از خریداران این مدل کفش‌ها‌ بعد از مدتی به فکر تغییر اندازه‌ی پاشنه ی کفش پاشنه بلند می‌افتند.به همین دلیل در این مقاله توضیح خواهیم داد که چطور میتوانید این مشکل را حل کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید هنگامی که کفش پاشنه بلند طراحی و تولید‌ میشود،جهت راحتی پا و حداقل کردن میزان فشار به زانو و کمر،نوک پاشنه کاملا هم‌اندازه با زیره کفش‌ طراحی میشود.به عبارتی نوک پاشنه و زیره دقیقا هم‌راستا هستند.به همین خاطر توصیه میشود اندازه پاشنه تغییر نکند تا کفش پاشنه بلند حالت استاندارد خود را از دست ندهد و باعث آسیب به پا‌ها و کمر نشود.

اما اگر قصد دارید به دلایلی حتما نوک پاشنه ی کفش خود را به مقدار چند میلی‌متر کوتاه کنید پیشنهاد میشودبه ادامه‌ی مقاله توجه داشته باشید.

 

چطور پاشنه‌ی کفش را کوتاه کنم؟

برای این کار میتوانید از دو روش استفاده کنید.

اگر به دستگاه سمباده‌ی برقی دسترسی دارید ،اگر پاشنه‌ی کفش دارای کفی جداشونده هست ابتدا کفی را جدا کرده و سپس کف پاشنه را روی سنباده برقی قرار دهید تا با استفاده از سایش سنباده کف پاشنه تا حد دلخواه(حداکثر چن میلی متر)کوتاه شود.سپس دوباره کفی جداشونده ی پاشنه را به پاشنه متصل کنید.

اگر سنباده برقی در دسترستان نیست میتوانید از سنباده‌ی ساده دستی استفاده کنید.در این روش با وجود سختی و زمانی بودن نسبت به روش سنباده برقی،اما میتوانید بعد از چندین دقیقه به نتیجه دلخواه خود برسید.دقت داشته باشید به دلیل تراز بودن اندازه پاشنه و کفی کفش،کوتاه مردن پاشنه به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود اما در صورت لزوم تنها چند میلی متر از پاشنه را کوتاه کنید تا تعادل کفش از بین نرود.

روش دوم استفاده از اره برقی نجاری

یکی از کاربردی ترین ابزار های نجاری اره ی برقی میزی می‌باشد.به دلیل وجود میز و کنترل کامل بر روی نحوه‌ی اره شدن میتوانید به راحتی و به اندازه ی دلخواه پاشنه ی کفش خود را کوتاه کرده و از آسیب های احتمالی در آینده جلوگیری کنید.

 

سپردن کف پاشنه بلند به کفاشیان و کارشناسان این حوزه

همانطور که گفته شددساخت کفش دارای پیچیدگی و محاسبات خاص خود هست و به همین دلیل پیشنهاد میشود جهت هرگونه تغییر در کفش،به متخصصین این حوضه مراجعه کنید.

کلام آخر

با توجه به آسیب های که تغییر در اندازه ی پاشنه‌ی کفش می‌تواند به بدن وارد کند توصیه میشود اندازه پاشنه ی کفش تغییر نکند و یا در موارد خاص با مشورت پزشک اینکار صورت گیرد.

سوالات متداول:

کوتاه کردن پاشنه کفش

نحوه کوتاه تر کردن پاشنه کفش

کوچک کردن پاشنه کفش

نحوه کوتاه کردن پاشنه کفش زنانه

 

 

نویسنده:امیر حسین فتاحی

دیدگاه ها (0)

هیچ نظری وجود ندارد

    اینستاگرام
    تماس با ما