به فروشگاه اینترنتی چرم نگار خوش آمدید .

روشی بسار راحت برای ضد آب کردن محصولالت چرمی

در فصل زمستان و پاییز تقاضا برای کیف و کفش بیشتر میشود و یکی از مهمترین دلایل ین قضیه را میتوان فرا رسیدن فصل باران و برف،یعنی زمستان دانست.بسیاری از علاقه مندان به محصولات چرمی برای خشک و گرم نگه داشتن بدن خود از محصولات چرمی مخصوصا بوت ها و چکمه ها استفاده میکنند.اما محصولات چرمی طبیعتا به دلیل بافت پوستی که دارند، تا حدی میتوانند در برابر نفوذ آب مقاومت کنند اما پس از مدتی آب به چرم نفوذ میکند و هم باعث لک شدن و هم جلوگیری از انجام عمل تنفس چرم میشود.به همین دلیل توصیه میشود با استفاده از روش های مختلفی،محصول چرمی خود را در برابر آب مقاوم تر کنید تا دوام و عمر محصول به مراتب بیشتر شود.یکی از رایجترین روش های ضد آب کردن چرم استفاده از واکس هایی است که مخصوص همین کار تهیه و تولید شده اند،اما اگر میخواهید با کمترین هزینه و در خانه محصول خود را ضد آب کنید،میتوانید از مخلوط روغن زیتون و موم عسل استفاده کنید.در ادامه به چگونگی استفاده از این مخلوط میپردازیم پس با ما همراه باشید.

موارد مورد نیاز

_یک لیوان روغن زیتون_

_یک عدد بطری مربا_

۵۰گرم موم عسل__

_۳ لیوان آب سرد_

_دستمال گردگیری تمیز_

۱٫محتویات روغن  زیتون را در بطری بریزید.سپس موم عسل را به تکه های کوچک تقسیم کنید و به بطری اضافه کنید.سپس بطری را در یک قابلمه پر از آب قرار دهید.

۲.به قابلمه حرارت دهید و بطری را تکان دهید تا جایی که موم عسل کاملا با روغن زیتون ترکیب شود.

۳.قابلمه را از حرارت دور کنید و بطری را از قابلمه بیرون بیاوردید و به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه تا زمانی که بطری سرد شود آن را تکان دهید.

۴.پس از آن که مخلوط سرد شد آن را روی یک تکه ی دور از دید از چرم امتحان کنید و در صورت رضایت از رنگ چرم شروع به پوشاندن تمام نقاط چرم توسط مخلوط به دست آمده کنید.

البته فقط نباید به یکی از راه های محافظت از چرم اکتفا کرد و باید گاهی اوقات از واکس ها و اسپری های مخصوص این کار استفاده کرد.

دیدگاه ها (0)

هیچ نظری وجود ندارد

    اینستاگرام
    تماس با ما